Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3530757 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3530763 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Man kan altid kun søge visum på det pågældende lands ambassade. Altså skal du have visum skal du forbi en Thailandsk ambassade. Kunne feks være den Thailandske ambassade i Indien, hvis I lægger vejen forbi der. Ellers får i 30 dage når I flyver til Thailand og så kan I feks tage et smut til hovedstaen i Laos hvor der også er en ambassade og få lavet et visum på 60 dage der. Kan gøres på 2 dage.

kiha11

Jeg står og skal til Indien med min kæreste her den 2 november. vi skal være i indien ca 4 måneder. Dernæst har vi tænkt os at rejse til Thailand i 3 måneder. Mit spørgsmål er så, hvordan får vi, visum til Thailand, da man højest må søge visum til thailand 90 dage før. og det vil sige vi er i indien på det tidspunkt.
        gør man det på den danske ambassade i thailand?
        hvis man gør, hvor lang tid tager det?
        Er det besværligt?

Anonym

jeg siger mange tak for hjælpen 😀

mvh Kim Hansen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account