This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lalabibi

Hej.

Jeg skal til Thailand nu om nogle dage. Mig og min ven har tænkt os at tage til Vietnam efter nogle dage og så være der i ca. 1 måned. Så skal vi tilbage til Bangkok.

Efter at have været i Thailand i måske en måned, så skal vi videre til Bali.

Er det muligt at tage tilbage til Thailand, da vi skal rejse hjem igen til Danmark?

Håber I svarer 🙂

Anonym Anders T.

Hej,

I kan tage kontakt til det Thailandske Konsulat i Hvide Sande (http://www.thai-consulate.dk/) og ansøge om et turistvisum med 3 indrejsetilladelser til Thailand.. I kan også tage kontakt til Ambassaden i KBH, men den visumansvarlige taler ikke så godt dansk, så tror I vil blive gladere for at ha’ valgt Konsulatet.

Anonym dexter

Visum i thailand er ikke noget problem..
    Når i flyver ind i Thailand for i 30 dages gratis visum, og når i kommer ind i landet via landgrænsen for i 15 dage gratis.
    Jeg rejste selv ind og ud af landet 4 gange sidst jeg var i sydøstasien, og der var ingen problemer.
    Så spar dine penge og lad vær med at bestille et visum.

Anonym Mads Andersen

Hvis man flyver til Thailand er der 30 dags visum så flyv fra vietnam eller betal de par bath for et visum. og med hensyn til antal man kan rejse ind i thailand, kan man bare rejse ind fra en anden grænseovergang og problemet er løst.

Anonym lalabibi

Tak for jeres svar.

Det som vi tænkte os, var, at vi tog til Vietnam i ca. 1 måned og så ca 1 måned i Thailand og så videre til et andet land og so tilbage til Bangkok, da vi skal flyve hjem.

Det går ikke, hvis vi kun får 15 dage gratis i Thailand efter vi er kommet fra Vietnam, ikke også?

Anonym Lalabibi

Tak for jeres svar 😛

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account