This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym crusader

Hej!
    Jeg er pt i Burma og rejser til Bangkok d. 28.7. Da jeg gerne vil have mere tid, end den maaned man faar naar man rejser ind i Thailand, taenkte jeg paa om nogle ved om det er muligt at forlaenge ens visum i Bangkok??? Min anden mulighed er selvfoelgelig at goere det i Yangon, men vil gerne undgaa at skulle bruge for mange dage der!

Paa forhaand tak for hjaelpen!

Anonym Anonym

Du kan opsøge den danske ambassade i Bangkok og høre om de vil forlænge det, eller simpelthen bare rejse ud af landet og komme tilbage samme dag.

Anonym Anonym

Den danske ambassade forlænger ikke dit visum i Thailand, der skal du selvfølgelig besøge en Thai ambassade. Rejser du over landegrænse til Thailand, får du kun 15 dage ved indrejse, igennem en international lufthavn får du 30 dage.

Nu skriver du intet om hvor længe du vil opholde dig i Thailand, men du kan gøre som ovenstående skrev og tage et VISA run til cambodia f.eks. og så få 15 dage mere.

Du kan også tage et smut til Laos (dejligt land) og så få lavet et Tourist VISA, som gælder i 2 måneder i vientiane (Hovedstaden i Laos)

Anonym Peter

Ja du kan købe 30 dage på imigration for 1900 baht.

Men hvis du vil være i Thailand mere end 60 dage ville det være nemmest at lave dit visa i Yangon, for eller skal du jo bare bruge samme tid i Laos, for der tager det også 2 dage for visum.

Du kan få 3 mdr. i Yangon men det gælder som regel 2x 30 dages ophold som du så kan købe 30 dage ekstra for 1900 baht. Så du skal ud efter 90 dage på et visarun, hvis du fortsat vil blive i Thailand.

Anonym crusader

Tak for svarene….men tror mit spoergsmaal er blevet misforstaaet. Jeg faar jo automatisk 30 dage naar jeg rejser med fly fra Yangon til Bangkok. Da jeg har ca et aar at rejse i, har jeg ikke travlt og ved ikke helt hvor laenge jeg vil bruge i Thailand. Jeg er bevidst om at jeg kan lave et visa run til enten Laos eller Cambodia……men min ide var nu ikke at skulle rejse ud af Thailand foer jeg har lyst til at rejse videre (inden for visa reglerne). Jeg kan jo lave et forlaenget visa i Yangon, hvilket tager 2 dage for 3 maaneders visa. Men for at ungaa mere til i Yangon, var spoergsmaalet om et normalt 30 dages visa kan forlaenges i Thailand, eller om jeg bliver noedt til at lave det foer jeg tager ind i landet????

Anonym Line

Hej.
    I morgen rejser jeg til Cambodja, hvor jeg skal være i en uge, for derefter at rejse til Thailand, hvor jeg skal være i 45 dage. Mit spørgsmål er, om der er nogle der har styr på, hvordan man får et visum til Thailand mens man er i Cambodja? Jeg har indtil videre kun planlagt at være i Siem Reap, så jeg vil helst købe det her. Men jeg har også hørt rygter om, at man kan købe visum til Thailand, når jeg enten krydser grænsen til Thailand i bus eller lander i Thailands lufthavn?
    Jeg håber, at i kan hjælpe! 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account