Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542189
     Anonym

      Hej!

      Det lettest er at lave visum til Burma i Bangkok. Det tager ca 2 dage at få lavet.

      #3542193
       Claus

        Enig med overstående svar, men beder I om et ekspres, tager det kun 1 dag.

        mvh
        Claus

        #3542188
         annet

          Hej Alle

          Min kæreste og jeg står og skal en tur til Aisen til august, og vil gerne have en uges tid i Burma. Hvordan er det lettest at få visum dertil? Og hvor lang tid før, skal vi have det ordnet?
          Vi opholder os i Bangkok inden turen går til Burma, men jeg vil gerne have det ordnet inden rejsen.

          Venligst Anne

          #3542200
           Anne Marie

            I skal have ind- og udrejse-flybilletten klar for at lave et visum, så med mindre I allerede har købt den, så ville jeg KLART vente til BK.

            #3542224
             raslyng

              Jeg er enig med ovenstående. Der er ikke noget konsulat i DK, så det vil klart være lettest at klare det i BKK.
              Husk nu, at I ikke kan bruge kreditkort i Burma, og at I derfor skal have alle jeres penge med i SPRIT-NYE-DOLLAR-SEDLER uden en eneste fold.
              Rigtig god tur. Burma er fedt!

              #3542225
               annet

                Tak for svar 🙂
                Hvor skal jeg henvende mig i BBK?

                Jeg har fundet nogle sider, hvor man kan udfylde en formular – i London og i Berlin. Men så skal jeg vel sende mit pas afsted – er jeg måske ikke så vild med + hjemmesiderne ser lidt tvivlsomme ud. Er der nogle, som har prøvet det??

                #3542227
                 Claus

                  Embassy of the Republic of the Union of Myanmar

                  Address : 132, SATHORN NUA ROAD, BANGKOK 10500
                  Tel : (662) 233-2237, 234-4698, 233-7250, 234 4789,237 7744
                  Fax : (233) 236-6898

                  Ca 5 min fra togstationen Hualamphong, nærmeste metrostation er Lumpini. Eller tag en taxi.

                  mvh
                  Claus

                  #3542278
                   Cheesedudle

                    Jeg ville forslå at du skaffer dig et visum i BKK – det gjorde jeg selv, da jeg skulle til Burma. Det er helt klart det nemmeste.

                    Og du skal huske at hvis du gør det i BKK, så er det ikke på ambassaden, men deres andet kontor, som du kan finde på nettet.
                    Hvis du vælger BKK, skal du være opmærksom på at de kun uddeler ca. 40 visums om dagen og de åbner kl 9.
                    Mit råd: Vær der kl 7, som de første og du er garanteret et visum.

                    Husk at tage til Bagan, når du kommer til Burma! 🙂

                    #3542279
                     Cheesedudle

                      Jeg ville forslå at du skaffer dig et visum i BKK – det gjorde jeg selv, da jeg skulle til Burma. Det er helt klart det nemmeste.

                      Og du skal huske at hvis du gør det i BKK, så er det ikke på ambassaden, men deres andet kontor, som du kan finde på nettet.
                      Hvis du vælger BKK, skal du være opmærksom på at de kun uddeler ca. 40 visums om dagen og de åbner kl 9.
                      Mit råd: Vær der kl 7, som de første og du er garanteret et visum.

                      Husk at tage til Bagan, når du kommer til Burma! 🙂

                      #3544451
                       Katrine

                        Min veninde og jeg tager til frebruar på rundrejse i Aien hhv. Thailand – Burma – Laos – Vietnam. Er det nemmest at ordne visum i BKK godt nok, også når vi har købt flybiletter til Burma? og hvad koster visumet, det vi har ku se herhjemme er nemlig oppe omkring de 1000 kr, kan det godt passe? 🙂

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

                      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                      Log ind med brugernavn & kodeord

                      eller    

                      Glemt dine oplysninger?

                      Create Account