This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Ville høre om der var nogen der for nylig har været i Indien, og ved hvad reglerne er for visum..?

Man skal ha et visum inden man lander i landet ik?
    Og i så fald hvor lang tid i forvejen skal man søge et?

på forhånd tak,

jesper

Anonym Anonym

Jeg er lge kommet hjem fra Indien og manskal have visum iden man tager ind i landet. Jeg ansøgte om det ca. halvanden månd før afrejsen og fik det en uge efter jeg ansøgte. Men som regel er det en god ide at ansøge ca.en måned inden afrejse….bare for at være på den sikre side.

Anonym Anonym

Jeg købte mit online gennem http://www.gapyear.dk, da det var de billigste visa jeg kunne finde.

Anonym sanja

hej hej. jeg har lige odtaget mit visum igår.

søg visum indien i google, så kommer du til den indiske ambassades hjemmeside i dk. derfra kan du printe ansøgning.

udfyld denne og klister et pasbillede på (rigtigt fotopapir) med send pas og en frankeret svarkuvert og en check på 350 kr som et visum til et halvt år koster – altså turistvisum. send anbefalet..

denne proces tog vist fem dage. de skriver inden for 7 dage.

men skriv det på noget papir hvis det haster. Du kan også tage ind på ambassaden på Østerbro i kbh med den personligt og hente dit visum der igen. så sparer du de næsten 300 kr det koster at sende anbefalet begge veje…

det tager mindst fire arbejdsdage, skriver de.

mvh sanja

Anonym sanja

hov – glemte at skrive, at du også skal medsende kopi af rejseplan – f.eks. flybillet eller kvittering fra evt. rejseselskab.

mvh sanja

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account