This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tln

Hej Jack

Jeg mener godt at du kan få et visum i Kathmandu, men jeg er ikke helt sikker, men du kan kontakte den Indiske Ambassade i København, de skulle nok kunne hjælpe dig.
    Du kan også læse om deres visum regler på deres hjemmeside http://www.indian-embassy.dk/visa.html

Hvis du skal være i Nepal 3 måneder, kan du kun være i Indien i en månende da dit visum skal være gyldigt 2 måneder udover dit besøg og turistvisum gives kun i optil 6 måneder.

jack

Hej

Jeg skal til Nepal og måske også Indien. Er der nogle der ved om jeg kan få et visum i Kathmandu eller skal jeg have det hjemme fra?
    Jeg regner med at være i Nepal 2-3 måneder og så tager jeg måske til Indien, men det ligger ikke helt fast endnu.

mallejacobsen

Hej Jack!

Du skal lige være opmærksom på, at hvis du får lavet visum til Indien i Danmark, så virker det 6 måneder fra den dato du har indgivet ansøgningen. Ergo kan du risikere, ligesom mig, at stå med et visum, som er udløbet før ankomsten til Indien, så jeg måtte få lavet et nyt i Bangkok. Derfor undersøg mulighederne for at få det lavet i Kathmandu, det ville være det smarteste. Jeg kan ikke andet end forestille mig, at det kan lade sig gøre da der er rigtig mange der tager den vej.

Jeg kan varmt anbefale Indien. Ha’ en rigtig god tur…

Mange rejsehilsner Malene

Anonym Peter Michaelsen

Hej Jack

Du kan helt sikkert få dit visum i Katmandu, jeg har selv fået det for ganske kort tid siden. Du skal bare være opmærksom på at du skal komme mellem 9-12 om formiddagen, og det kan tage op til 5 dage for det er færdigt.

Nyd indien et fantastisk og vildt land
    Peter

Michaelsen@rocketmail.com

Anonym Peter Michaelsen

Hej Jack

Du kan helt sikkert få dit visum i Katmandu, jeg har selv fået det for ganske kort tid siden. Du skal bare være opmærksom på at du skal komme mellem 9-12 om formiddagen, og det kan tage op til 5 dage for det er færdigt.

Nyd indien et fantastisk og vildt land
    Peter

Michaelsen@rocketmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account