This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DitteNorre

Hey. Er der nogle af jer, der har erfaring med at søge visum til Indien?
    Jeg skal arbejde frivilligt dernede i en måned. Jeg har fået at vide af ham jeg skal arbejde hos / forstanderen på skolen, at jeg bare skal søge turist visum.
    Men jeg tænker, at hvis det er lige så let at få et volunteer visum, vil jeg da hellere have det.
    Er der nogle af jer der ved det?

Mvh Ditte

Anonym LisbethFriis

Hvis du blot har et turistvisum, men reelt set skal arbejde (og det bliver opdaget), kan det få vidtrækkende konsekvenser for dig, idet du risikerer et permanent indrejseforbud.

Vær opmærksom på, at Indien har skærpet fokus på danskere efter Danmark har nægtet, at udlevere Niels Holck til afsoning i Indien.

På Indiens Ambassades hjemmeside, kan jeg ikke finde noget om Volunteer visa….? Du kan læse her:
    http://www.indian-embassy.dk/visa_services.html

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej Ditte.
    Du kan tag det helt rolig, du söger et tourist visum til indien,du printer visum ansögning ud og udfylder den som et tre månders visum eller seks månder man kunne finde på at blive,så sender du ansögningen med dit pas til Ambassaden den indisk husk og en extra kuvert til dit pas som de sender tilbage til dig,du for ingen problemer, det er frivillige arbejde og rigtig mange rejsene göre det samme som dig,folk skal passe på med ikke at gå i panik,når du kommer frem kan du jo selv se hvordan du har det og hvad de andre har af visa,god resjse.lars
    lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account