This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bobby O

Ville høre om der er nogle der har fået visum til Kina,
    gennem den Kinesiske ambassade i Danmark, inden for de sidste par måneder?
    Og hvis kræver de stadig at man reservere hotel/hostel gennem hele opholdet i Kina,
    Samt en retur billet?
    Og kan turister besøge Tibet igen?

Anonym GlenP

Hej…

Ja jeg har lige fået visum til kina.. Og ALLE dine nætter skal være booket ind på et hostel, De vil se en udskrift af dine bookinger. + en billet ind og ud af landet !!

Skal du ind i Tibet mener jeg at du skal oplyse det når du ansøger om Kinesisk visum …

Held og Lykke… Og god rejse

Anonym Anonym

Tibet er stadig lukket, specielt for “vest”- folk for os.
    Men det kan jo vaere at der blir gjort en lempelse i anledning med OL. d. 8 August.
    Og det med at “smutte” lige ind til Tibet, kan absolut ikke anbefales….
    Med venlig hisen
    Shu Lei Gen, GuangZhou/ Chengdu

Anonym lone traveller

Tibet er såvidt jeg ved så godt som lukket… men det kan jo være du er heldig.

Lone Planet anbefaler at man ikke skriver det under visumansøgningen og bare smutter derind alligevel. Dog har jeg dog hørt, at de har lagt en grænse omkring tibet, hvor man skal have en meget god grund for at krydse den alligevel.

Anonym Michael

Jeg er også ved søge om visum til Kina/Tibet, og vil høre Glen, hvor lang tid det tog for dig at få visum? Jeg skal rejse om 2 1/2 uge og føler mig lidt presset i tid, selvom de skriver på deres hjemmesider, det burde kunne gøres på en uge.

Anonym joachim

er selv i oejeblikket i hanoi og tager til kina i morgen… den nemmeste maade at faa visum til Kina paa er at gaar ind paa hostelling international’s side http://www.hihostels.com/ og booke nogle hostels i kina. Bare saadan nogenlunde saa det giver mening med rute etc… Faar man kan nemlig bare afbestille det hele igen naar man har faaet sit visum og det sporger ikke om noget i lufthanven eller noget…. Jeg bookede for 20 dage og det kostede mig alt i alt med deposit 50 kr….. God tur

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account