This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej derude!
    Jeg er løbet på et lille problem mht. visum i Mongoliet. Situationen er således: En kammerat og jeg skal først rejse ca. 2mdr i Sydøstasien (Thailand, Vietnam, Cambodia, Laos) hvorefter vi tager til Beijing for at være i en uges tid og siden stige på den Transsibiriske Jernbane, hvor vi bl.a. skal gøre et stop i Mongoliet. Hvis vi får et visum hjemmefra gælder det 3mdr fra udstedelsestidspunktet, hvilket giver os ret lidt tid at løbe på. Kan vi få et visum i Beijing? Er det besværlig og hvor lang tid skal man regne med at den slags tager? Vi er førstegangsrejsende og ved stort set intet.

mvh rejsende onkel og venner.

Anonym none

Hej rejsende onkel og venner!
    Prøv, at kontakte Mongoliets Ambassade i Belgien (som er den nærmeste af Mongoliets ambassader ifølge dette link http://myndigheder.danmark.dk/myndighed.asp?page=orgenh&objno=107792) og spørg dem om det er nødvendigt for jeg at ansøge om visum til Mongoliet. Vær sikker på om I ikke også skal have visum til Rusland.
    Rigtig god tur.
    Mvh. Jesper

Anonym rejsendeonkelmac

Hej
    Tak for svaret.
    VI skal have visum til både Mongoliet og Rusland.

Anonym Bulgan

Hej rejsende onkel og venner,
    Man kunne en gang få visum ved ankomst i lufthavnen i UB (Ulaanbaatar). Men ved ikke om det gælder stadig idag. I Beijing er der en mongolsk ambassade ikke langt fra Juangoumenwei – ikke langt fra Silkemarked. Hjemmesider plejer at være et godt redskab til at finde oplysninger.
    Ellers må du spørge konsulatet i KBH. Hvis I kikker på Alt rejsers hjemmeside kan man få Mongoliets konsulatets visum ansøgningsblanket, pris, adresse.
    Held og lykke! mvh, Bulgan

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account