This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Millaen

Hej!
    Jeg skal på en 6 ugers rejse til Tanzania og Kenya. Jeg flyver til og fra Kenya og er da lidt i tvivl om det er bedst at have visum med hjemmefra eller vente til jeg er der? Er der nogen som kan hjælpe?

Anonym jumme88

Jeg brugte selv 3 måneder i Tanzania på et almindeligt turistvisum… du kan få et transitvisum tror jeg det hedder til Kenya som også gælder 3 måneder…

Anonym jumme88

Du kan bare vente med at købe visum til du er i lufthavnen i Kenya. Det koster 50 USD og tager ikke særlig lang tid… Med hensyn til Tanzania bestilte jeg visum hjemmefra hos ambassaden på Fyn. Den koster en 7-800 kr eller sårn…

Anonym Millaen

Tak!!
    På nettet står der, at visum til Kenya kun gælder i 30 dage. Skal jeg så have et nyt når jeg tager ind i landet igen?
    Og hvor længe er det muligt at få visum til Tanzania? Jeg regner med at bruge det meste af de 6 uger i Tanzania.

Anonym Annette

Når du rejser ind i Kenya, skal man udfylde et skema. Der skriver du om du forlader landet evt. for at rejse til Tanz mens du er der og fra dato til dato du opholder dig ude af landet. Hvis man oplyser det ved indrejse, så skal man ikke betale for visum, når man rejser tilbage til Kenya. Og visum koster pt kun 25 dollars;0) Har lige været der, så det var jo en gladelig overraskelse;0)
    Sørg for at have lige penge med.

Anonym Anonym

Hej.
    Nogle der ved noget omkring visum i Tanzania, hvis man skal derned og arbejde i 6 mdr.?
    Det er vel ikke nok med et turist-visum når man skal arbejde i landet?

På forhånd tak.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account