This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anthonisen

Hej jeg skal rejse rundt i thailand i over 3 måneder. Først lidt under en måned i nord+Vietnam og Laos og derefter dykke ved koh tao i omkring 2 måneder

mit spørgsmål er om det er muligt at få et visum der holder længere end 2 måneder… Så jeg slipper for at skulle rejse ud af thailand på det tidspunkt hvor jeg har planer om at mødes med nogle venner og dykke ved koh tao…

Anonym jacob

hej.
    har slv været i thai en del gange. mener det er muligt at få en 3 måneders visum hvis du ordner det hjemmefra. Hvis det ikke er muligt at få 3 måneder, men bare 2 måenders visum, kan du forlænge det en ekstra måned hos en rejseagent. det koster måske 100kr. for hver dag man overskrider visum, koster det 200bath.
    god tur

Anonym jacob Larsen

Hej.
    Jeg har selv lige søgt visum til Thailand, og det længste tid du kan være der af gangen er 90 dage, altså 3 mdr. hvor den første mdr. er visumfri. et sådan visum koster 350,- her i danmark.

Anonym Anonym

Ellers arrangerer de alle steder visarun, hvor du tager et smut over grænsen og tilbage og får ekstra 30 dage gratis. Og så får du en tur ud af det…

Mvh. Marlene

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account