This topic is empty.

• Forfatter
     Plelelle

Hey. Er der nogen der kender visumreglerne til Thailand godt? Jeg kan ikke rigtig komme igennem til Ambassaden. Siden okt. 06 kan man kun lave 2 visarun til Thailand, så skal der gå 6 måneder før man kan komme ind i landet igen, man kan max. opholde sig i landet i 90 dage. Mit spørgsmål går på om min billet retur til DK godt må overskride de 90 dage, så længe jeg ikke opholder mig i Thailand? Syntes nu nok de strammer de der regler og spænder lidt ben!

Anonym Anonym

visarun betyder at tage ud af landet, og ind igen for at få nyt visum (30 dage), det er det de fleste gør. Men man kan opholde sig i 90 dage indenfor 6 måneder, det jeg er i tvivl om er, hvor mange gange man må rejse ind og ud af landet. Damen på ambassaden sagde at hvis man flyver til Bangkok kan man kun gøre det en gang, hviolket kun giver 60 dage…. Så det hænger ikke helt sammen med reglerne på ambassadens side. Jeg kontakter hende.

Anonym Anonym

Okay…

Det lyder ret forvirrende… Men meld endelig tilbage hvis du finder ud af noget 🙂

Xplosive_shalai

Godt spørgsmål. Vil jeg også gerne have svar på.

Jeg var i Thailand i november, skal igen i midten af februar, i juli og igen i september…. “visarun” betyder det at krydse grænsen eller at opholde sig i landet i en vis periode??

Anonym Anonym

hej jeg rejste i thailand sidste år. var i landet 1 gang 30 dage og kom så tilbage igen efter gennemrejse cambodia og vietnam og fik igen 30 dage. Men da vi var ilandet mere end de 30 dage gik vi hen til visum bureauet og fik tildelt yderligere opholdstilladelse! Mod betaling selfølgelig! Men det gik hurtigt. Ellers kontakt Jysk rejsebureaus hovedkontor/hostel i Bangkok der er der danske konsulenter som er super til at hjælpe og guide dig igennem dette!

Plelelle

Tak for hjælpen……Jeg fik selv forlænget mit visum med et par uger hos immigrationen i Bangkok, men jeg er ikke sikker på at det er så nemt mere… Jeg tager afsted om et par uger, så må vi se om de lukker mig ind igen når jeg skal hjem i juni…. 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account