This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Micskoand

Hej alle 🙂

Er der nogen af jer der ved, om vi skal have visum her hjemme i dk eller om vi kan få det i Thailand?

Vi skal rejse rundt i thailand og eventuelt nabolandende i 3 mdr. Vi ved at ved indrejse til thailand, er der en måneds visum, men er der mulighed for at vi kan forlænge det i thailand? eventuelt rejse ud af landet eller anden mulighed?

Eller er jeres forslag at få det lavet hjemmefra i Danmark?

Anonym Louise

Ved indrejse med fly til Thailand, får I 30 dages visum og 15 dage ved indrejse over landegrænser.

Anonym Louise

I kan evt. også læse nærmere på nedenstående link;

http://www.ambbangkok.um.dk/da/menu/Borgerservice/VisumTilThailand/

Anonym Anonym

Det er billigt at flyve rundt mellem landene i Sydøstasien blandt andet med flyselskaber som Airasia og Tiger Airways.

Billetter kan nemt bookes online på deres hjemmesider.

Laos er et fantastisk backpacker land, som er oplagt at besøge på en tur rundt i Sydøstasien.

Anonym Micskoand

hej allesammen tak for de gode svar men vores dilemma er om vi skal søge 2 måneder hjemme fra eller bare tage de 30 dage når vi lander og forlænge det dernede for vi har spurgt her på rejsemessen og har fået svar både for det ene og for den andet så ville høre jer her inde

Anonym Josephine

Jeg har lige været afsted to måneder (:
    I skal søge om 2 mdr visum til Thailand i dk, det plejer at gå hurtigt kontakt det kongelige thailandske general konsulat – det tog mig 2 dage at få visummet men det kan evt sendes (: I skal udfulde et dokument og tage kopi af jeres pas samt et pasbillede med inkl jeres pas så de kan stemple godkendelse (; ..
    Nede i Bangkok eller Phuket kan I søge om yderligere 30 dages forlængelse ved ikke hvor lang tid det tar at få det godkendt da jeg ikke selv fik det gjort (:
    Rigtig god rejse!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account