This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anthonisen

Hej har 3 spørgsmål angående visum til thailand, Laos og Vietnam

Er der nogen der ved om det er et problem at komme ind i thailand hvis man først har en udrejse der er senere end ens visum er udstedt til????

Laos har man brug for visum og i tilfælde af, kan man få det ved grænsen eller skal man henvende sig til stockholm (laos ambassade i stockholm)

Vietnam kan man få forlænget sit visum til vietnam med mere end 2 uger??

Anonym Marlenejensen@hotmail.com

Da jeg sidst rejste ind i Thailand fik jeg det 30 dages visum ved grænsen, men havde ikke en returrejsebillet til før 3 måneder senere. Var ikke noget problem, for de kigger ikke på din udrejsebillet.

Du kan få et 14 dages visum til Laos ved de fleste grænseovergange. Det koster vist 25$ og kan nemt forlænges mens du er i Laos, hvis du har brug for det. Ellers koster det 10$ pr. dag for overstay.

Ved ikke mht. Vietnam visum…

Anonym Anonym

Vietnam visum kan nemmest fåes på ambasaden i København. Du kan også få det i Bangkok, men det tager nok nogle dage.
    Laos visa fåes ved grænsen, men husk USD sedler. Ikke rejsecheck eller VISA kort.

Thailand er intet problem, men husk at rejse ud inden
    visa udløber!

Anonym ulvaren

Hej derude

Har du bruge for at være mere end 30 dage i Thailand, tag et lille smut til Malaysia eller Singapore. Når kommer retur til Thailand igen får du nye 30 dage, eller aøg et visum på mere end 30 dage på konsulkatet i Hvidesande.

Anonym Lærke

Hej.
    Ved ikke om der stadig er nogen derude. En veninde og jeg vil gerne tage et smut til Laos fra Kina. Jeg har hørt at man kan få sit visum ved grænsen, men hvilke papirer er nødvendige at medbringe? Er de samme regler gældene for Vietnam og Thailand?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account