Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3519938
     donmiller

      Jeg skal snart en tur til Vietnam. Er der nogen der ved hvor mange penge man skal sende ind til ambasaden?

      #3519944
       Pia

        Tjek denne hjemmeside ud… Der står det hele…

        http://www.visumformular.dk/

        #3519963
         Anonym

          Jeg var inden og hente et visum i sidste uge til Vietnam og der betalte vi 400,- pr. visum

          #3519964
           Tobias

            Jeg var inden og hente et visum i sidste uge til Vietnam og der betalte vi 400,- pr. visum

            #3519967
             Anonym

              Er det ikke gratis de første 15 dage i Vietnam? Det var det ihvertfald august 2006.

              #3519968
               Anonym

                Hej gæst tobias, kunne du godt bare komme med passet og så hente det, uden at skulle sende noget frem og tilbage

                #3520021
                 Anonym

                  Jeg skal være i landet i ca 30 dage. Jeg har været inde på visumfomular.dk men der står ingen steder hvor meget man skal sende ind til dem!!!

                  #3520134
                   Anonym

                    Der er vist noget om at danskere ikke behøver visum i en begrænset periode, jf. det en af de øvrige skriver. Hvis dette er tilfældet, men at du skal være i landet i længere end 14 dage, kan alle de små turbureauer hjælpe dig med at få lavet et. Det er helt sikkert billigere end de kr. 400.

                    #3520138
                     donmiller

                      Ja det er rigtigt, men jeg skal bruge mit visum til Vietnam til at dokumentere at jeg vil rejse ud af Kina efter 30 dage. Har hørt at man kan blive nægtet adgang ved den kinesiske grænse hvis man ikke kan. Så derfor SKAL jeg have et visum til Vietnam hjemmefra… Nogen der ved præcis hvor meget jeg skal sende ind til ambasaden?

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account