This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym peter

du får det ved alle grænserne med bus eller i flyet,,

Anonym Pernille

Ikke hvis jeg vil være i landet mere end 15 dage

Anonym PernilleBE

Hej med jer,

Jeg har forsøgt at finde frem til, hvordan jeg ansøger om visum inde på hjemmesiden http://www.mofa.gov.vn/vnemb.dm/
    Men kan ikke findet frem til det. Er der nogen, der ved noget om det?
    Har prøvet at ringe til den vietnamesiske ambassade her i DK, men de er sandelig svære at få fat på!

Anonym Claus

Jeg vil anbefale dig at bruge den svenske. Jeg kan se, at Sverige har samme aftale med Vietnam omkring visumfri periode.

Du kunne måske ringe til dem, ellers print ansøgningspapiret ud fra den svenske og send den til den danske ambassade.

mvh
    Claus

Anonym Christian

Hvaså derrr Pernille!

Jeg har backpacket en måned i VN – fantastisk. Du printer deres formular fra hjemmesiden sender/kører der ind og aflevere den med pasfoto og jeg tror vidst det er 400 kr, men du må ikke hænge mig op på det. Så vidt jeg husker tager det cirka 2 uger at få det. Enjoy your travelsss (og husk at besøge Hoi An!! Fantastisk by) :)))))

Anonym Cparsbaek

^mig der skrev sidste svar.. Bare skriv hvis der er spørgsmål til rejsen :))))

Anonym Pernille

Mange tak! Jeg har fundet ud af det… Hjemmesiden var bare ikke så samarbejdsvillig 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account