Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502781
     Josefinealberte

      Hej.
      Jeg skal rejse til Vietnam derefter Cambodia og til sidst Laos. Alle lande ca 1 måned.
      Har tænkt mig at søge visum til Vietnam hjemmefra, det er det første land jeg kommer til. Men hvad med de andre lande? Kan man få det på en måde når man er kommet frem? Hvad er lettest?
      Hvad skal jeg gøre?

      #3502783
       tinegrann

        hejsa.
        jeg har ikke været i cambodia, men ved at du kan få visum til laos i vietnam, og det samme gør sig sandsynligvis gældende med cambodia, og derfra til laos. du skal så bare finde det pågældende lands ambassade – adresser på disse står bl.a. i lonely planet.
        mvh. tine

        #3502789
         mallejacobsen

          Da jeg var i Cambodia i 2001 kunne visum laves på kort tid ved grænsen. Ved selvfølgelig ikke om tingene er blevet ændret. Det kommer selvfølgelig også an på hvilken vej du rejser til Cambodia. Og ja visum til Laos kan du få lavet i Vietnam.

          Mvh. Malene

          #3502797
           natasja wharja

            Hej!
            Man kan sgatens få visum til både laos og cambodia på grænsen i de pågældende lande.Husk dollars- små sedler Hvis man dog køber sit laos visum på grænsen gælder det dog kun 14 dage. Det kan godt betale sig at købe det i Bangkok, hvor det så vil gælde en mdr., hvis du kommer forbi dér. god tur
            mvh Natasja

            #3502825
             Anonym

              Hej… Det er mindst lige så billigt og du sparer køtid ved grænsen hvis du køber visum til Cambodia med et rejsebureu fx i Saigon. det tager 1-2 dage og koster 25-26 dollars.
              Mvh Camilla

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account