This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thezzor

Hej

Min kæreste og jeg rejser til Vietnam om 2 uger. Dagen efter vi lander i Vietnam flyver vi videre til Borneo, hvor vi skal bruge 4 uger. Derefter flyver vi rilbage til ho chi minh i Vietnam og tager hurtigt videre til Cambodia, hvor vi vil bruge et par uger. Vi slutter så af med 3 uger i Vietnam.

Mit spørgsmål går så på hvad vi gør med visum? Så vidt jeg kan læse mig til har vi 15 dage “gratis” i Vietnam, når vi kommer fra Danmark, så. Realiteten skal vi vel ikke have visum når vi lander i Vietnam fra Danmark og heller ikke når vi lander i Vietnam fra Borneo, da vi rejser videre kort tid efter – er det rigtigt antaget?

Men gi må jo skulle have visum når vi så skal fra Cambodia til Vietnam – er det let at få i Phnom Penh?

Vires situation er lidt forvirrende og jeg er meget i tvivl om hvorvidt vi skal have visum alle 3 gange vi tager ind i Vietnam, eller om det kun er den sidste gang, hvor vi er der mere end 15 dage?

Håber der er nogen der kan hjælpe 🙂

Mvh. Therese

Anonym gæst

http://www.visa-vietnam.org står der en masse om hvordan i skal søge osv.

Anonym Thezzor

Tak for svar 🙂 har dog allerede tjekket hjemmesiden, men kan ikke finde et svar på vores specifikke problem; nemlig hvorvidt vi skal have visum når vi skal ind i vietnam 3 gange, men hvor det kun er den ene gang, som overstiger 15 dage

Anonym Claus

I skal kun have lavet visum til den sidste gang, hvor I skal fra Cambodia til Vietnam.

Det er meget nemt at få lavet på ambassaden i Phnom Pehn, tager en dag og koster 30 USD + pasbillede.

mvh
    Claus

Anonym Therese

Mange tak Claus 🙂 så er det sådan vi gør det !

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account