Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503436
     Jesper Jensen

      Jeg har hørt at man på det Vietnamesiske konsulat i Sihanoukville kan få 3 måneders visum klaret ganske hurtigt.

      På ambassaden i Phnom Penh kan du få 1 måneds visa. Du finder den her: Monivong St 426, Tel : 023 362531.

      Du kan få kinesisk visum i Hanoi – men det tager eftersigende noget tid.

      I Bangkok kan du få begge visa – spørg andre rejsende der om situationen lige nu. Det kan ændre sig.

      #3503432
       shamrock

        Hej

        Jeg skal ud og rejse om nogle måneder. Først til Bangkok, så til Laos, Cambodia, Vietnam og Kina.

        Mit spørgsmål går nu på om jeg kan få lavet visa til Vietnam i Cambodia? Og om jeg kan få lavet Visa til Kina i Vietnam.

        Er det nogle som har nogle erfaringer, enten gode eller dårlige vil jeg blive yderst taknemmlig.

        Mvh Susanne

        #3503456
         Anonym

          Hej susanne du kan få lavet dit visa til vietnam I Bangkok på turist information bureauerne TAT

          #3503472
           Anonym

            Da jeg tog samme tur for to år siden, kunne man i Phnom Penh som det eneste sted få et to-måneders visum til Vietnam. Alle andre steder var det kun muligt at få til en måned.. Stil evt. samme spørgsmål på kilroys side – der er altid nogen der selt lige har været der…

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account