This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Amalie

Hej!
    Jeg skal til Vietnam d. 16. Februar og har fået søgt om visum. Det er også blevet godkendt.
    Jeg har efterfølgende fået at vide af en veninde, at man altså ikke kommer ind i landet uden en gyldig flybillet. Er der nogen som kan svare mig på om dette er sandt?
    Jeg har jo et gyldigt visum og da jeg søgte det, stod der ikke noget om at en gyldig flybillet var et af kriterierne for at kunne komme ind i landet.
    Håber nogen kan hjælpe 🙂

Anonym Kalle Møller

Hej Amalie.
    Vietnam er fantastisk, er meget misundelig på du skal derhen 🙂
    Jeg havde selv en billet hjem, da jeg rejste dertil fra Filippinerne, men efter jeg har fulgt lidt med og læst mange forumsindlæg og spørgsmål med visum. Og hvad jeg kan få ud af det er, at det er meget forskelligt, hvad folk skriver. Nogle har uden problemer kunnet komme ind i landet, uden flybillet væk igen, og andre har haft besvær med at komme ind.
    Det er ikke rigtigt et svar du kan bruge til noget. Men hvis det var mig, ville jeg købe en billig flybillet til Bangkok, som altid kan ændres for et mindre beløb. Det er selvfølgelig trælse penge at skulle af med, men så er du på den sikre side. Du bør også overveje fra, hvilken by du ender i alt efter, hvilken lufthavn du skal til. Om du rejser fra nord til syd eller omvendt.
    Eller en anden mulighed er at tage videre til Cambodja eller Laos, og igen videre til Thailand, Burma osv.
    Håber du er blevet en smule klogere. God Rejse, når du når dertil. 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account