This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnneP

Jeg har planlagt en rejse en måned rundt i sydøstasien. Jeg lander i Bangkok og skal to måneder senere flyve fra Bangkok igen. I løbet af de to måneder skal jeg være i Thailand, Vietnam og Malaysia. Måske Laos og Cambodia. Så vidt jeg kan forstå skal jeg ikke søge om visum i disse lande? Eller hvad?

Hvis jeg feks. er 5 uger i Thailand og 3 uger i Vietnmam skal jeg så søge om visum?

Og hvad med Malaysia, Laos og Cambodia?

Evt. nogen der har en god hjemmeside omhandlende visum, synes visumformular.dk er dårlig..

Tak!

Anonym Pernille

Thailand og Malaysia er ikke noget problem når det ikke er længere tid. I Vietnam får man med et dansk pas, 2 ugers visum ved indrejse, men jeg mener man betaler lidt for det (Husk nogle dollars). I Vietnam kan de hjælpe dig med visum til Cambodia eller Laos, man kan vist få det ved nogle grænser, men efter min opfattelse er det bedst at få nogen til det. Jeg afleverede bare mit pas og nogle dollars til det guesthouse jeg boede på, så fiksede de det på 1-2 dage. Du skal vist bruge nogle pasfoto til at få lavet visum, men dem kan du få taget billigt i Bangkok 🙂 Mht. en side om visum, jeg plejer bare at kontakte ambassaderne, så er man sikker på et opdateret svar.

Anonym rasmus

Visum i Vietnam er gratis for de 15 dage.. Længere perioder kræver at man ansøger inden (evt. Khao San Road i Bangkok)
    Hvad angår Cambodja er det muligt at få visum de fleste steder on arrival. Der er dog små overgange mellem Laos og Cambodja hvor det ikke er muligt. Det samme gælder for Laos. Jeg plejer at lave det på Khoa San Road. Er ligeså billigt som ved grænserne og går stærkt.

Anonym Christian Bech

Hej er der nogen der kan fortælle mig om man så bare kan tage ud af landet i fx nogle få dage for så at vende tilbage til vietnam

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account