This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise777

Hej..

Mig og min kæreste tager afsted til sydøst asien her om 3 uger. Men kan ikke finde helt rundt i visumene.
    Har læst at man får 15 dage gratis i vietnam, når man kommer over landgrænse, men hvad hvis man vil forlænge dette, kan man så gøre det på en ambassade i Vietnam?
    Og kan man købe et længere visum end de 15 dage til Thailand i Cambodia?

Hilsen Louise

Anonym Sally

Hej. jeg tager til vietnam om ca. 3 uger. og vi har søgt visum hjemmefra, da vi skal være i Vietnam en måneds tid. Man kan sagtens søge visum en længere periode, det koster så os derefefter. Vi har hørt at det skulle være nemt, at søge visum når man er dernede, så når vi skal videre til fx. Laos søger vi bare på ambasaden dernede. Jeg har os forstået at hvis man skal være der 15 dage eller derunder skal man ikke søge visum.

Anonym Anonym

Vi har givet 400 kr for en lille månede.

Anonym DeXter

Hvis i vil forlænge jeres visum i vietnam der nede, kan i gå ind på et immigrations office i Hanoi. Ved faktisk ikk om der er et andre steder. Måske i HCMC ? Men er ikk sikker..
    og forresten ja man får 15 dage når man kommer til landet. 😉

Ja, du kan sagtens købe et visum til Thailand i cambodia. Det gør du på den Thailandske ambasade i Phnom Penh..

Embassy of Thailand in Cambodia

No.196 Preah Norodom Boulevard
    Sangkat Tonle Bassac
    Khan Chamcar Mon
    Phnom Penh
    Cambodia
    Phone:
    +855-23 726-306 – 10 (Auto Line)
    Fax:
    +855-23 726-303
    Email:
    thaipnp@mfa.go.th
    thaipnp@mail.camshin.net
    Website URL:
    http://www.mfa.go.th/web/1300.php
    http://www.thaiembassy.org/phnompenh

.

Anonym Louise777

Tak for svarene 🙂 Men man kan vel også købe et forlænget visum i Laos?
    Ved du hvad en forlængelse i vietnam koster?

Anonym Louise777

Sally- hvilke lande skal i til ? 🙂

Anonym Frh

mig og min kæreste rejser selv til thailand i 6 uger, med afrejse søndag i næste uge.
    vi har fået lavet et visum på den thailandske ambassade i hvide sande, og vi fik det gratis.
    det skulle ha kostet os 200 pr mand, men det er noget med at de en periode laver det gratis for at lokke flere turister til landet efter uroligheder tidligere på året.
    så måske det var værd lige at undersøge inden i rejser, og måske spare lidt penge, hvis i alligevel ved hvornår i skal til thailand..
    bare google, visum til Thailand. også kommer der en side fra den thailandske ambassade..
    eller ring til ambassade i hvide sande, eller kbh inden i rejser.
    god tur 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account