This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NinaO

Hejsa alle.

Vi er et par, som her til november drager afsted til Thailand, Cambodia og Vietnam. Har rimelig styr på visumreglerne til Thailand, har fået oplyst at visum til Cambodia får vi i lufthavnen, da vi flyver dertil med AirAsia, så det burde også være ok. Men, men visum til Vietnam, er lidt kringlet, for vi vil gerne være i Vietnam i lidt over 6 uger, og turistvisum gennem Den Vietnamesiske Ambassade herhjemme kan max. udstedes til 6 uger, ringer jeg dertil, bliver jeg oplyst om at visumet kan forlænges i Vietnam ved henvendelse til Immigrations Department i Hanoi. Kan vi nu helt sikkert regne med det?? Har jo ikke noget på skrift, så er der nogle derude som har erfaring på dette område???

Hilsen Nina

Anonym joachim

Er selv lige kommet hjem fra Vietnam her for en uge siden og fik at vide at det er intet problem at forlænge sit visum i Hanoi (som er en fed by hvis man kan lide det gamle Asien). Problemerne opstår først når man skal have visum til Kina. Har ikke selv pørvet men fik at vide at det var let at forlænge og ellers er der så mange rejseselskaber der nok kan hjælpe hvis det bliver et problem…. Men det tror jeg nu ikke

Anonym Nina

Tusind tak Joachim. Håber du havde en rigtig god rejse! Så vil jeg prøve ikke at bekymre mig for meget om dette visum-halløj, men det er jo altid rart hvis man har styr på tingene hjemmefra ik´? Kan desværre ikke ordnes hjemmefra, men skal gøres når vi er i Vietnam. Super at høre at Hanoi er ok, det vil vi glæde os til!! Vi skal faktisk videre til Hongkong, men der skal vi jo ikke have visum til, så det skal nok gå!

M.v.h. Nina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account