This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej, alle!

Jeg står foran en rejse til Indien i april.
    Jeg vil i den forbindelse høre, om der er én, der kan svare mig på, om jeg i forinden skal have søgt om visum til alle de indiske stater, jeg planlægger at besøge.
    Skal primært opholde mig i Delhi, men efter to uger rejser jeg mod Mumbai, og skal altså derfor ind i andre stater.

Med venlig hilsen

Andreas

Anonym mbeltoft

Nej der er ingen visum krav mellem staterne når du først er i Indien. Rejser mellem de forskellige stater er at sammenligne med almindelig indenrigs rejse og det er ligemeget om du kommer ind i staten med bil eller fly.

Men du skal være opmærksom på at du SKAL have visum lavet inden du tager til indien ellers kommer du slet ikke ind i landet. Det bliver lavet på den indieske ambassade i københavn, tager omkring en uge og koster 5-600kr

Anonym Andreas

Mange tak for jeres hjælp.

Jeg skal muligvis én uge til et andet land og så tilbage til Indien under samme rejse, men der går jeg ud fra, at jeg bare skal krydse af på visumpapirerne, at jeg har brug for to indrejser. Korrekt?

Andreas

Anonym mbeltoft

Ja det er korrekt

Anonym Anne

Du skal lige være klar over at det er gældene fra den da de underskriver det i kbh og ikke fra den dag du er i indien…

Anonym Vibeke Larsen

Visumreglerne er blevet stremmet for Indien, så det kan tage længere tid end 1 uge.
    Desuden er prisen 350 kr for turistvisum.
    Du skal søge om multiply entry hvis du skal ud og ind i Indien igen.

Anonym anderskr

Hej Andreas!
    Koster 350 kr for 6 måneders turistvisum!
    Jeg tager også til Indien til april. Jeg skal arbejde på et børnehjem i Delhi frem til sidste i maj. Men hvis du befinder dig i nærheden af delhi til den tid, så giv lyd. Jeg leder efter en rejsefælde, der vil med til Varanasi og Nepal.

MVH
    Anders

Anonym Patrycia

Jeg har lige snakket med ambassaden i dag og de sagde også 350 kr for et turistvisum men at det kun tager op til en uge at få lavet og så gælder det i 6 mdr.
    – Ved nogen af jer der skal afsted hvilke vaccinationer der kræves? Skal selv til Delhi området og Rajasthan men tager dog først afsted i juni

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account