Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538216
     troels.k

      Det eneste I skal være opmærksom på er at have en billet ud af Thailand printet ud og med jeg ved afgang fra Danmark. Nogen flyselvskaber vil have dokumentation på at I har intensioner om at forlade Thailand inden højst 30 dage, ellers kan de nægte jer afgang. Min ekskæreste prøvede det for nogle år siden, og det blev ret dyrt og kun 30 min fra at misse afgangen..

      God tur

      #3538221
       Anonym

        havde selv en billig billet ud af thailand med, men de spurgte aldrig om det 🙂 de steder hvor de har spurgt fx singapore og indonesien har jeg bare sagt at vi ikke vidste hvor lang tid vi ville blive der da vi var backpackere og det gav intet problem 🙂

        #3538222
         thbj85

          Tusind tak for de brugbare svar 🙂

          Tror vi er sikret, idet vi flybilletter ud af Thailand.

          #3538212
           thbj85

            Hej,
            Min kæreste og jeg tager her d. 1/7 to mdr. afsted til Thailand og Borneo, men er pludselig kommet i tvivl om visumreglerne.

            Jeg er godt klar over, at der udstedes visum (vist nok gældende i 30 dage) når vi ankommer til Thailand, og ca. det samme med Malaysia.

            Vores rejse er planlagt således at vi først rejser ca. 2-3 uger i Nord Thailand, hvorefter vi flyver via Kuala Lumper til Borneo, hvor vi skal være i små 4 uger og derefter flyver tilbage til Syd Thailand for at rejse rundt de sidste par uger.

            Der hvor jeg bliver i tvivl med visumreglerne, er om vi kommer i problemer med at vi først har fået et turist visum, så rejser ud, for derefter at rejse tilbage til Thailand efter fire uger.

            Er der nogen herinde der kan hjælpe med at få afkræftet min bekymring.

            Thomas

            #3538214
             Magnus

              Hver gang i rejser ind i Thailand med fly får I 30 dages visum. Derfor ingen grund til bekymring.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account