Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100140 bbp-parent-topic-200035 bbp-reply-position-1 odd post-3527860 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     AnnaBjerg

Hej
      Vil gerne høre om der er andre der har været volunteer i Tanzania og med hvem og hvordan det var?
      Jeg har selv tænkt på at rejse med Global Contact i samarbejde med Mellemfolkelig samvirke da det lyder som det mest trygge og sikre. Det gælder 4 ugers højskoleophold i tanzania og derefter 3 mdr. volontør. Er der nogle der har erfaringer med det? Vil rigtig gerne have mulighed for at komme ud at opleve tanzania og komme på udflugter. Giver Global contact mulighed for det og arrangerer de selv udflugter?
      Hilsen Anna Cecilie

Karenp

Hej!
        Jeg ved at organisationen Projects Abroad arrangerer projekter i Tanzania, i byen Arusha. Jeg har selv været afsted med organisationen i Mexico og Peru for ca tre år siden og havde en fantastisk oplevelse! Projekterne er velorganiserede og strukturerede, du får din egen hjemmeside inden afrejse med information, du bliver hentet i lufthavnen mm. Du har fri i weekenderne til at rejse omkring og normalt kan de ansatte hjælpe dig med ture. Der bliver også arrangeret sociale events for alle de frivillige – i Mexico tog vi fx ud og dansede salsa hver torsdag!
        Prøv at kigge på http://projects-abroad.dk/lande/tanzania/.
        De bedste hilsner, Karen

Diana

Hej Anna Cecilie.
          Kom du afsted med global contact? Overvejer at rejse med dem, så kunne være spændende med en opdatering. Du skal være velkommen til at skrive til mig diana8_dd@hotmail.com

Venlige hilsner Diana

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account