This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lise Gehrt

Jeg vil gerne ud og rejse som voluntør til august og regner med at rejse afsted i omkring 4 måneder. jeg har kigget på forskellige destinationer, som f.eks Tanzania, Ghana, nepal,Indien o.s.v Er der nogle som har haft nogle gode oplevelser med med voluntør arebejde inden for enten en skole eller et børnehjem?
    Jeg vil meget gerne have en at rejse sammen med, så hvis der er nogen som kunne være interesserede så skriv endelig.

Lise

Anonym Amande

Jeg planlægger selv at tage ud som voluntør til september i år. Jeg har talt meget med min vejleder om det, og han har givet mig fif om at gå igennem EVS (noget afs interkultur) og EU-voluntør, da begge organisationer ikke koster så meget – i forhold til de organisationer, der kræver 40.000 for et arbejde – det er da lidt åndssvagt at betale for at være frivillig… eller er det bare min mening?

Anonym Lise Gehrt

Er helt enig.. Jeg har også fundet ogle gode mulligheder, hvor man ville kunne komme afsted i 4 måneder for omkring 14.000 incl. flybiletter.. det ville så være med to måneder i Nepal og 2 måneder i Indien efterfølgende:)

Anonym Lise Gehrt

Er helt enig.. Jeg har også fundet ogle gode mulligheder, hvor man ville kunne komme afsted i 4 måneder for omkring 14.000 incl. flybiletter.. det ville så være med to måneder i Nepal og 2 måneder i Indien efterfølgende:)

Anonym Amande

Jeg synes nu 14.000 lyder af meget, hvis man kan gøre det for mindre. Men spændende steder alligevel.. Det ville bare være sejt, hvis man kunne få det til at løbe rundt med de lommepenge, man får af organsationen.. For det kan der vel ikke være med for de 14.000 🙂

Anonym Kristinna

Hej Lise.
    Jeg overvejer selv, at rejse til Tanzania med Exis i sep eller okt 2010. Har du fundet ud af, hvad du gerne vil dernede, altså børnehjem eller??
    Mvh Kristinna

Anonym Lise Gehrt

de 14.000 er for flybiletter, kost og logi i 4 måneder, hvilket er noget billigere end at tage med langt de fleste organisationer, som tager omkring det samme eksklusiv flybilletter.. også har jeg regnet lomme penge med i beløbet:) med ja hvis det kan gøres billiger så er det da bare fint, men jeg synes ikke det er meget for 4 måneder.

Anonym Lise Gehrt

hej kristina… jeg ved et ikke helt 100 endnu, men er åben overfor forslag.. du må meget gerne skrive til mmig på 40 54 40 38, så kan vi måske snakke lidt mere om det:)

Anonym Lise Gehrt

hej kristina… jeg ved et ikke helt 100 endnu, men er åben overfor forslag.. du må meget gerne skrive til mmig på 40 54 40 38, så kan vi måske snakke lidt mere om det:)

Anonym Gitte Knudsen

Prøv at kigge på http://www.vcd nepal.org
    Har selv været afsted med dem og kan absolut anbefales

Anonym Guest

Tjek Dansk ICYE’s hjemmeside: http://www.icye.dk.
    De formidler volontørophold til hele verden og er ofte billigere end andre selskaber.

Anonym Lasse

Hej Lise.
    Check evt. globalcontact.dk. Det er dem der er størst i DK. Prisen er en del højere, men du rejser sammen med nogen, får en suveræn forberedelse og viden om den kultur du møder.
    Under alle omstændigheder når du sammenligner priser: Vær opmærksom på om det er med eller uden flybillet og forsikring. Hvis du har helt styr på hvor du vil hen, hvornår du vil hjem og hvorfra du vil hjem, er det billigst at finde en form hvor du selv køber billigst. Ulempen er at billige internetbilletter sjældent kan refunderes. Dvs ingen returret hvis du fortryder eller bliver syg, ligesom du ikke kan lave dem om, hvis du vil ændre din rejse undervejs, eller bare efter billetten er købt. Held og lykke!

Anonym save a heart
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account