This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla

Min kæreste og jeg er selv i gang med at planlægge en længere rejse, og i den forbindelse har vi været i kontakt med Kilroy for at lægge budget. De foreslog os at sætte 8.000 af per måned (for to personer) til at dække leveomkostninger (mad og overnatninger) og mindre oplevelser.
    God tur 🙂

Anonym DanielJohansen

Du skriver ikke så meget om hvordan i vil rejse og hvad i vil lave..men ikke desto mindre kan i leve virkelig godt for den slags penge.

Bangkok er den billigste indgangsbillet til regionen og bør ikke koste jer mere end 5.000 kr. for en returbillet. Medmindre i vil til Borneo eller beslutter at tage til Indonesien er der for mig at se ikke så meget grund til andet end at rejse over land. Især i Malaysia og Thailand er det virkelig nemt og relativt hurtigt (i forhold til standarder i tredjeverdenslande), at komme rundt.. og så er det mere af en oplevelse, men det er selvfølgelig helt subjektivt. Når det så er sagt burde i have plads i budgettet til det.

Malaysia som prismæssigt adskiller sig lidt fra de andre, kan uden problemer gøres for 5.000 kr./md. såfremt i spiser lokalt og sover i dormitories. Med antagelse af at i backpacker med de pros and cons det nu engang har så er det bare med, at se og komme afsted for økonomien bør ikke blive et problem for jer..

Anonym Anonym

Jeg skal ud at rejse med min kæreste i næsten 5 måneder og derfor kunne vi godt tænke os at lufte vores budget herinde og få lidt feedback, på hvordan det lyder.

Vi rejser 3 måneder i østen, dvs. Vietnam, Thailand, Malaysia og måske Indonesien.
    Til dette har vi sat 20.000 kr af. Pr. person

Efterfølgende har vi 6-7 uger i Australien.
    Der er ligeledes sat 20.000 kr . af til dette pr. person, det skal dog nævnes at der allerede er betalt for transport på hele dette ophold.

Endvidere har vi sat 10.000 kr af pr. person, til diverse mindre flyvninger mellem landene og ture på rejsen osv.

håber på feedback.

taak 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account