This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym *Berit*

Hej skønne “med-backpackere”
    Jeg har et par spørgsmål ang. Kerala jeg håber I kan hjælpe med. Min kæreste og jeg rejser til Kerala i midt juli, vi har begge været i Indien før men aldrig i dette område og vil derfor gerne høre om nogen har erfaringer med;
    1) Valg af bådture (vil jo gerne have det bedste for de mindste penge)
    2) Vi vil gerne se elefanter og kan umiddelbart se at Konadad skulle være det største, men jeg er i tvivl om hvordan dyrevelfæren er der, nogle erfaringer eller bud på andre “elefant-steder” der er værd at besøge.

Jeg håber i kan hjælpe.
    Venlig hilsen Berit

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej .
    Super fedt og flot men det forkert tidspunket på året synes jeg.
    Nord indien risikas Dhamasla manali leh ladk shimla tjek de steder ud, syd indien har regn tid hvor i kan vaere heldig og slippe for en masse regn eller uheldig,tag ned syd på så husk og tjek fort cochin fedt lille sted ellers rejs langs kysten og nyd det fuldt ud husk og köb lonely planet god info, valg af båd ture kan blive et problem på grund af årestiden men tjek Trivandrum. lars

Anonym Henrik

Hej

Tjek denne ud for et super sted at bo i Alleppey og to forskellige ture på backwaters.. (dagsturen i kano kostede 800 rupee incl middagsmad)

http://hhthaysen.blogspot.dk/2014/03/alleppey-backwaters.html

Anonym Berit

Hej Lars og Henrik.
    Tusind tak for jeres svar. Loney planet er købt og jeg vil tjekke linket ud med det samme – igen mange tak…
    Berit

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account