This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Bortset fra Singapore og Brunei, som er de lande, hvor jeg ikke ville bruge 14 dage, er alle landene, som du har nævnt, interessante på hver deres måde.

Flyv til Sabah og se Kinabatangan-River området, en tur til turtle island, tag en tur til Kinabalu bjerget, rejs overland til Sawarak via Brunei og besøg Bako nationalparken. Så er de 14 dage gået.

14 dage på Bali, evt Lombok er også en mulighed.

Besøg Taman Negara i den malaysiske halvø, videre til Malacca og Singapore. Afslut i Perhentian island. Så er 14 dage også gået.

14 dage i Filippinerne er heller ikke for lang tid. Banaue, Bataad, Sagada, Cebu, Palawan, bare for at nævne et par muligheder.

mvh
    Claus

Anonym Ahlborn

Jeg skal jorden rundt (igen) i 2012.. Og da et par destinationer er blevet sløjfet har jeg nu 14 dage (ca.) jeg ville tilbringe i indonesien eller i det område. MEN, jeg er ikke særligt kendt med hvad der er mest interessant…
    Jeg har kigget på
    Filipinerne
    Singapore
    Bali
    Malaysia
    Brunei
    Borneo
    Indonesien
    (Jeg ved godt at nogle af stederne lidt “overlapper”)

Er der nogen der har rejst rundt i området eller kan anbefale/fraråde noget?

Hilsen Casper

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account