Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3528262 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3528268 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Rasmus

Hvis du kun har en måned ville jeg begrænse mig til et eller max 2 lande… Det kunne være at lande i Kuala Lumpur og så bevæge sig op til Bangkok.. Så får du 2 nemme og spændende rejselande… Ellers er der Vietnam og Cambodja, der er lidt mere udfordrende, men stadig meget tilgængelige… Men kommer an på hvad man vægter… I Thailand kan man nemt komme til at hænge ud på strandene og feste lidt for meget, mens Cambodja eksempeltvis har en masse kultur at byde på..

kristina

Personligt var Vietnam mit favoritland da jeg var i Asien!
        Så jeg ville også foreslå måske Cambodja og så videre ind i Vietnam! Start evt. fra syd og tag på en motorcykeltur et par dage på vejen op nordpå, det er virkelig det hele værd! 😀

Anonym

Hej alle sammen

Jeg står med det luksusproblem at jeg har en jorden rundt flybillet som kræver at jeg lander 3 forskellige steder. Men indtil nu har jeg kun planlagt stop i Argentina og Australien. Jeg vil gerne have mit sidste stop et sted i Asien, men ved ikke helt hvor.
          Tidsmæssigt har jeg ca en måned til Asien og det bliver i marts/april 2010.

Jeg har selv tænkt på Nepal, men jeg vil rigtig gerne høre hvad jeres bud er? Jeg har ikke de store krav, vil bare have en god oplevelse.

På forhånd tak

Line

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account