This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TRAVEL

Hej derude

Er der nogle som har erfaringer med workaway.info? synes nemlig det er lidt mærkeligt de kræver penge når man skal oprette en bruger, og det samme gør WWOOF.

Kunne nemlig godt tænke mig at rejse ud efter sommerferien og arbejde for kost og logi. Tænkte derfor det er bedst jeg stifter nogle forbindelser inden jeg rejser ud i den store verden. Mine destinationer er: Nepal, Vietnam, Filippinerne og New Zealand eller Australien..

Håber der er nogle som har et par tips eller erfaringer omkring dette.

Anonym sys

Hej.

Har kun erfaring med wwoofing i Australien. Det kan varmt anbefales!!
    Det vil være en rigtig god idé at starte nu med at skabe forbindelser og lave aftaler.
    Vær opmærksom på at det kan tage lidt tid at finde en familie der passer til dine forventninger (Nogle steder gør de meget ud af at du “er en del af familien”, andre steder er du “bare ekstra arbejdskraft”). Husk at spørge dem om hvor meget de forventer du skal arbejde om dagen/ugen, da det også varierer meget.
    Mener at du skal oprette dig som “wwoof-medlem” i hvert enkelt land, hvis du forstår.
    Ved ikke om du kan bruge noget af dette.
    Spørg endelig hvis der er mere du er tvivl om!!

Anonym Anonym

Tak for dit svar! Det havde jeg nemlig også tænkt på, men skulle du også betale for at oprette en bruger?

Hvor stor et budget skal man regne med at have hvis man regner med at være i Australien i 2 måneder og finde arbejde gennem WWOOF 🙂 (bare ud fra dine egne erfaringer)

Anonym sys

Det var så lidt!

Det er et krav at være medlem. Mener du betaler 65 AUD for bogen og bliver samtidig medlem i et år (tjek evt. hjemmesiden :)).

Jeg arbejdede som wwoofer i omkring 2 måneder hos en familie.
    Min værts-familie betalte sådan set for “alt”: mad, restaurantbesøg, biografture osv.. Jeg havde også adgang til internet. Derudover måtte jeg låne deres bil ind til den nærliggende landsby, hvis jeg manglede noget)
    Det eneste jeg skulle betale var busbilletten fra “storbyen” til gården, mobilregning og andre personlige ting (shampoo osv).
    Jeg tror at jeg max brugte 1500- 2000 kr. på de to måneder. Og det var på unødvendige ting (ekstra tøj, blade, ekstra slik)…
    Jeg blev rigtig forkælet men arbejdede dog også hårdt og meget.

MEN, dit budget kommer selvfølgelig an på din familie og hvordan du rejser.

Hvis du kun skal være i Australien i 2 måneder, er det rigtig rigtig vigtig at få en aftale på forhånd – så du ikke spilder tiden 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account