This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym trxne

Hej alle sammen!

Jeg fandt denne side på nettet. Er der nogle, der har erfaringer med den eller har hørt noget om den? Jeg vil gerne høre, alt hvad i overhovedet kender til den 🙂

http://www.workaway.info/

og i øvrigt, hvis nogle har erfaringer med arbejde (frivilligt som lønnet) eller bare rejser til Jamaica, så vil jeg gerne høre 🙂

På forhånd tak,
    Trine

Anonym stine

hej! mig og min kæreste brugte den side da vi var i thailand. her skabte vi kontakt til en sød dame, som modtog frivillige til at undervise på skoler i hendes område. vi skrev med hende på facebook, og da vi kom derop var der bare styr på det. vores arbejde var frivilligt og vi fik kost og logi for det. hende der gav mig den her hjemmeside, har selv været i irland i et halvt år og arbejde på en farm, og derefter rejst rundt i europa og arbejdet igennem siden, og hun har også kun haft positive oplevelser med det! men der med sagt, at der ikke er nogle dårlige mennesker derude, som kan finde på at tage røven på en osv. håber du kan bruge mit svar til noget og er blevet klogere 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account