This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym asm

Hej Hej,

Nogle der har erfaringer med Working Holiday i Australien? Jeg tager selv derned i ca 10 måneder på et working holiday visum. Jeg skal alene afsted så er ret nervøs og lidt bange for at det bliver ensomt. Jeg har rejst i Australien før men ikke alene…

Håber på at høre fra jer.

Mvh
    Sofie

Anonym miak19

Hej har ikk erfaringer med det, men rejser selv der ned til marts, hvornår tager du afsted?

Anonym asm

Hejsa,

Jeg skal først til Asien i 3 Måneder med en veninde. Tager derefter selv til AU på et Working holiday visum. Jeg ankommer i slutningen af juni. Hvor længe skal du være der?

Anonym Daizz

Hej hej

Tager selv derned i slutningen af januar på working holiday og et år frem. Regner da bestemt med at komme til at møde en masse nye mennesker 🙂
    Med hensyn til erfaringer, så har jeg været alle de spørgsmål igennem, som du garanteret sidder med, men du bliver nød til at spørge lidt mere konkret, før jeg kan hjælpe dig 🙂

Anonym miak19

Hej skal være der i ca. 11 måneder

Anonym Anonym

havde en veninde som rejse rundt i australien i ca 6 mdr alene men hun mødte simpelthen så mange backpacker alle vegne så det der med at det skal blive ensomt tror jeg ikke du skal bekynmre dig om 🙂

Anonym asm

Tak for dit svar… Jeg regner også med at møde en masse, men man er selvfølgelig altid lidt nervøs – når man skal være væk fra familie og venner i så lang tid 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account