Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3662778
     Christina

      Hej !
      Om et års tid skal jeg til Australien på et Worning holiday visum. Er der nogen der har erfaring med at søge sådan et ….?
      Kan det betale sig at få nogen (rejseselskaber) til at hjælpe en med at søge, mod betaling ? Eller er det nemt nok selv ….?
      (Rejsen er ikke bestilt ved noget bestemt selskab, da jeg har bekendte i Australien, som jeg skal bo med noget af tiden)

      //Christina

      #3663635
       Anne-Mette Olesen

        Hej Christina

        Du kan altid søge visum på landet officielle hjemmeside, dette link burde være det til Australien: http://www.border.gov.au/Trav/Visa-1/417-
        Det kan stort set aldrig betale sig at gøre det gennem et selvskab. Hvis du allerede har et job dernede og et sted at bo noget af tiden, så vil jeg mene du sagtens kan søge det selv.
        Jeg står selv lidt i samme situation, så hvis du også er på udkig efter en rejsermakker kan du eventuelt skrive til mig, så kan vi måske udveksle planer og se om noget kunne lade sig gøre 😀
        Så skriv til mig på mail, hvis du tænker det lyder spændende: anne-mette@olesen.dk

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account