This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Jeg har fløjet med den en gang fra Manilla til Cebu for nogle år siden. Det var ok selskab dengang og det vel stadigvæk.

Mvh

Claus

Anonym Mia.Kjær

Hej:)

Jeg har hørt at dette skulle være et billigt selskab i Asien. Men er der nogen som kender det, og kan fortælle lidt om det?

Anonym CharlottePenelope

Jeg kender det ikke. Men air asia er også rigtig billigt.
    http://www.airasia.com

Anonym Anonym

okay, tak:)

Men vi skal flyve fra Manila til Vietnam, og det er der bare ikke særligt mange selskaber som gør. I hvert fald ikke til billige penge. Men har i nogen ide om hvad det koster?

Anonym mulle100

Har stået med samme problem. Efter at have accepteret at skulle flyve fra HCM kl. 1 nat forsøgte jeg at købe billetter 4 gange, men systemet ville ikke acceptere mit visakort. jeg forsøgte at kontakte dem pr mail, men har aldrig fået svar. Er endt med at bestille hos Philippine airlines. Det er lidt dyrere, men så lander man ikke i Manila kl. 4 nat.

Anonym Anonym

Jeg har fløjet Cebu Pacific 3 gange på sidste rejse til Filippinerne, og var vildt tilfredse med dem. Mener at have set en Manila – Ho Chi Minh City billet for nylig til ca. 500-600 kr. Jeg har talt med Cebu Pacific ang kreditkort betaling, for jeg var i samme situatione hvor min betaling faktisk var gået igennem, men bagefter blev afvist, og det skyldes at deres system lige pt ikke kan acceptere udenlandske kreditkort.

Airasia har et super omfattende netværk, især fra Kuala Lumpur.

Anonym gravenstein

Jeg har fløjet med air asia flere gange domestic i Philippinerne. Det er en fordel at booke hhv. købe billet online. Der findes også salgssteder i de byer, hvor de har ruter. Du kan dog forvente, at betjeningen ved billekøb ikke er i top og ventetiden ved køb af billet kan være lang, da selskabet har mange kunder. Afgangstiderne kan være noget forsinket, da air pacific har for få fly.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account