Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502899
     comeawaywithme

      Er der nogen der har været afsted på Zanzibar højskolen og kan fortælle lidt om deres oplevelser, gode som dårlige???

      Marlene

      #3502905
       Jesper Jensen

        Kender dem ikke – men her er deres hjemmeside:

        Home

        #3502961
         fik

          Hejsa.
          Mit navn er Kikki og jeg var med på det første hold til Zanzibar, der var afsted i 2004.

          Det var en kæmpe oplevelse og et kæmpe kulturchok. Den første uge brugte man lige på at omstille sig og så gik vi i gang med undervisning. Vi blev undervist i kulturforståelse, hvilket var rigtig godt. Miljøindsigt, hvor vi lærte lidt om vegetationen mm. Vi tog dykker certifikat og fik

          #3502964
           Kikki Nielsen

            Hejsa.
            Mit navn er Kikki og jeg var med på det første hold til Zanzibar, der var afsted i 2004.

            Det var en kæmpe oplevelse og et kæmpe kulturchok. Den første uge brugte man lige på at omstille sig og så gik vi i gang med undervisning. Vi blev undervist i kulturforståelse, hvilket var rigtig godt. Miljøindsigt, hvor vi lærte lidt om vegetationen mm. Vi donerede også penge til et hjælpe projekt, hvor vi var med til at bygge et fysiklokale til den lokale skole i Paje. Vi tog også dykker certifikat og det gav os en hel ny insigt i en vildt og spændende verden. I weekenderne havde vi næsten frie tøjler og kunne gøre næsten hvad ville. Så vi tog på forskellige ture og udforskede ston town. Vi var også på en adventure tur,hvor jeg med med på det hold som var i tanzania, malawi og Zambia.Det var en lang tur men rigtig spændende at se hvor forskellig landende egentlig er. Selvom der selvfølgelig var både gode og dårlige stunder, har turen alt i alt været mere end det hele værd og hvis jeg ikke var kommet ind på min uddannelse havde jeg helt sikkert været med i år igen. Turen har gavnet min personlige udvikling meget og jeg kan kun anbefale det.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account