This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym loui-se

Hej 😉

Jeg har efterhånden gået længe og overvejet at tage på Zanzibar Adventure School, men min eneste bekymring er aldersgruppen.
    Jeg regner med at tage afsted forår 2011, hvor jeg vil være 21 år, men af hvad jeg har kunnet se på mange billeder, får jeg indtryk af, at deltagerne er noget ældre.

Så jeg vil lige høre, om der er nogle, som kan svare på, hvilken aldersgruppe deltagerne ca. befinder sig indenfor?

Kh. Louise

Anonym hibiscus

hej:)
    jeg var på zanzibar for et år siden. Godt nok ikke på højskole, men var der samtidig med min veninde, der var på højskole dernede og var flere gange henne og besøge dem.. det er den der ligger i paje ik? der var vist to forskellige, som lå lige ved side af hinanden.. min veninde gik på et 1måneds hold der var arrangeret via Samvirke. Der var de ret unge.. ca 18-22 år tror jeg.. hun var super glad for oplevelsen! men mener den du snakker om er den anden der ligger lige ved siden af.. tror de var lidt ældre der men ikke meget, så umiddelbart tror jeg det ville være en super oplevelse som 21årig..!?
    håber du kan bruge mine gisninger til noget..;)
    go tur, mvh Signe.

Anonym Anonym

Jeg har også en veninde, der har været dernede på 1mdrs opholdet med MS i sommerferien. Hun er 87’er (det var i sommers. Altså 2008), og de var alle omkring hedes alder.

Anonym Pia09

Hej Louise.

Jeg kender ikke Zanzibar Adventure School, men kender en der har været med Adventure Heart til Tanzania og Zanzibar, da hun var 21 og der var gruppen alle i den alder. Det var den fedeste tur og jeg regner selv med at tage afsted nu.. Det er en rejse, hvor man kommer helt tæt på naturen, befolkningen og selvfølgelig alle de fantastiske dyr. Efter at man har rejst rundt og oplevet en masse og lært lidt af sproget osv. har man mulighed at arbejde frivilligt en måneds tid med nødstedte dyr eller lignende.. Jeg ved ikke om det er det du søger, men du har jo tid endnu til at vælge.
    Jeg håber du får en rigtig god tur 🙂

Anonym Charlotte

Hej Louise

Gennemsnittet for 4 månedersholdet er 18-22 år, så tag du bare afsted.

Jeg har selv været på højskolen i Zanzibar på deres 3 ugers hold og det er så for os der er lidt ældre – faktisk var den yngste på vores hold 18 år og den ældste 60 år – så det ophold er for alle aldre.

Så tag afsted på højskolen, det kan varmt anbefales og det er et fantastisk område skolen ligger i. Man bliver så bidt af det at man vil afsted igen:-)

Anonym Chris

Hej Louise.

Jeg var 20 da jeg var i Zanibar, så du skal bare afsted. Det var en helt fantastisk oplevelse for mig.

Du kan læse lidt mere om det på http://www.familienvogelius.dk, hvor jeg skrev lidt om livet på højskolen.

Anonym Louise

Tak for linket 😉

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg skal afsted. Nu mangler jeg bare pengene..

Kh. Louise

Anonym Anne

Er der món nogen i dette forum, som ved hvornår betalingen skal falde? – Er det i rater, eller betaler man 50.000 ved tilmelding? 🙂 (Zanzibar Adventure school)

Anonym Maibritt

hej.
    Jeg var selv afsted på højskolen i foråret 2010 og det kan varmt anbefalet, der var folk på holdet fra 18-23 og så en enkelt på 25. du starter med, at betale et depositum og så mener jeg, at resten af pengene blev betalt på én gang mener det var 3 mdr. før afgang, så de kan finde billetter osv.
    Men gør det! Det var den bedste beslutning jeg har taget længe 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account