This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne

Hejsa
    Jeg er 20 år og eventyrlysten og drager derfor til Zambia i slutningen af juni, hvor jeg skal være i ca. 5 uger. På vejen hjem mellemlander jeg i Dar es Salaam og tænkte derfor, at det ville være oplagt at tage en uges ferie på enten Zanzibar eller med safari omkring Dar es Salaam. Er der mon nogen herinde, som er i samme område i den periode og kunne tænkes at være med på samme idé?

Anonym Anne

Hejsa
    Jeg er 20 år og eventyrlysten og drager derfor til Zambia i slutningen af juni, hvor jeg skal være i ca. 5 uger. På vejen hjem mellemlander jeg i Dar es Salaam og tænkte derfor, at det ville være oplagt at tage en uges ferie på enten Zanzibar eller med safari omkring Dar es Salaam. Er der mon nogen herinde, som er i samme område i den periode og kunne tænkes at være med på samme idé?

Anonym Jonas

Hej, jeg vil anbefale dig at kigge mod https://nyati-safari.dk/ for at få gode råd og de kan helt sikkert også hjælpe dig i forhold til en fantastisk oplevelse.

Anonym Charlotte

Hej Anne

Vi er en gruppe kandidatstuderende fra ITU, som er i gang med et projekt om en rejsemakkerportal. Vi skriver til dig og andre brugere af backpackerplanet.dk for at høre, om i vil bruge 5 min på at svare på nogle spørgsmål om jeres brug af sitet.

Det er helt anonymt, og tage kun 5 min. Vi vil sætte rigtig stor pris på hjælpen:

goo.gl/rs2sXj

På forhånd tak!

Mvh Charlotte

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account