Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503262
     MarianneMarker

      Hej alle, super forum det her.

      Min kæreste og jeg vil rejse tværs gennem USA til sommer i bil. Vi kan ikke leje, da vi begge er under 25.
      Kan det betale sig for os at købe en bil? Er der evt. nogen, der skal hjem omkring starten af juli fra San Francisco, som kan sælge os en?

      Er der nogen, der har erfaring med om det overhovedet er muligt at nå San Francisco – New York på ca. 1,5 måned?

      Og hvad er det rimeligt at betale i flybilletter. Har fundet priser omkring 3750 m. Icelandair og 3500 m. SAS hjem igen via. Kilroy.

      I øvrigt er alle tips mht. priser på overnatning overnatning og niveau af leveomkostninger mere end velkomne.

      På forhånd tak for hjælpen

      #3503404
       Rikke

        Hej.

        Sammen med en veninde rejser jeg til februar til Cuba og videre derfra til Mexico og videre til USA, hvor vi køber en bil. Efter planen (dvs. hvis vi bliver en hel måned i Mexico), slutter vi vores tur d. 1. juli i San Fransisco og skal derfor af med vores bil.
        Måske dette kunne have interesse?

        #3503698
         Tommy

          Hejsa

          I kan sagtens nå fra sf-ny
          ang over natning motel priser (på kupon) 40-70$ i telt kan det klares for 28-40$

          har liger være derover og vi rengede med 60 $ par dag til mad og søvn, brugte ca 35$ på benz per dag.

          se http://www.usembassy.dk for regler om bil køb, de kan godt være ret stremme i nogle stater, men i burden godt kunne leje i usa se foreks uddrag af hertz:
          “Approximate rental charges are based on available information at the time of reservation for renters age 25 and older. For renters under age 25 an additional daily age differential charge applies, see “Rental Qualifications and Requirements” link below to the right for details. Additional fees or surcharges may be applied at time of rental.”

          Mvh Tommy http://www.roadtrip.dk

          #3535827
           simba

            hej

            jeg og min mand har også planer om at rejse igennem usa måske til næste år hvad tror i man skal ha med af penge og er det bedst at bestille rejsen igennen et selskab med overnatning og evt camper? el skal man bare ta derover og leje en bil og bare køre derud af og bo på moteller ovs? nogen forslag vil gerne afsted min 1 mdr og højest 1 1/2 mdr på forhånd tak 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account