This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tue nielsen

Jeg står og skal 1½ måned til Australien d. 22 maj 05. Ville høre hvad i synes lyder fornuftigt mht. budgettet.
    Jeg har brugt ca 10K på rejsen alt inkl. og regner med ca 20.000 kr i lommepenge? (400 pr. dag + 6000 til forlystelser)

Med venlig hilsen
    Tue Nielsen

Anonym Lene Jensen

Hej Tue

Da du er forholdsvis kort tid i Australien kommer dit budget meget an på, hvor meget du vil rejse rundt i landet.

Et budget på kr. 400,- ser dog fint ud. Jeg vil tro at man kan leve for helt ned til kr. 200,- om dagen, hvis man selv laver mad og bor på billige hostels eller campingpladser.

Australien er dyrt, men slet ikke så dyrt som Danmark.

Anonym Tue Nielsen

Hej Lene – og tak for dit svar.

Jeg har planlagt at rejse til Sidney, og rejse op til det lidt varmere Cairns (red: grammatisk).. Har fået at vide at dette godt kan lade sig gøre, dog ikke med alt for mange stop langs ruten..?

Anonym Maibritt Kristiansen

Hej Tue

Du kan sagtens nå en tur op til Cairns. Du kan eksempelvis rejse med busselskabet Oz Experience (www.ozexperience.com). Det gjorde jeg selv og brugte ca 3 uger fra at komme fra Sydney til Cairns, men jeg stoppede også mange gange undervejs. Du kan sagtens gøre det på kortere tid, hvis du ønsker det. Når du vil tilbage fra Cairns kan du evt. flyve tilbage med Virgin Blue Airways. De har temmelig billige indenrigsrejser (Cairns-Sydney ca. 6-800 kr)

Hilsen Maibritt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account