This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line

Hej

Jeg hedder Line og er 24 år gammel. Jeg har fri fra studiet i dec-jan og kunne i den forbindelse rigtig godt tænke mig at komme ud og opleve noget fremmed kultur, nu hvor tiden er til det.
    Min plan er ikke specielt fast, jeg har overvejet Vietnam, Camboida, Trekking i Nepal (anapurna) eller Sri Lanka, men er åben for inputs. Som udgangspunkt er jeg mest til en rejse med lidt action, da jeg godt kan lide at være aktiv. Jeg vil gerne vandre og vil helt vildt gerne lære at surfe, men derudover synes jeg også, at det er vigtigt at have til tid at fordybe sig i kulturen.

Som person er jeg meget imødekommende og åben og jeg har et positivt mindset, dvs. at jeg fokusere ofte på det positive, også selvom situationen måske er lidt presset.

Jeg tænker at rejse fra starten af december frem til slut januar. Hvis du vil med på hele turen eller blot noget af den, så lad mig høre fra dig.

Du kan fange mig på facebook: Line Katrine Larsen Rein

Anonym Charlotte

Hej Lie

Vi er en gruppe kandidatstuderende fra ITU, som er i gang med et projekt om en rejsemakkerportal. Vi skriver til dig og andre brugere af backpackerplanet.dk for at høre, om i vil bruge 5 min på at svare på nogle spørgsmål om jeres brug af sitet.

Det er helt anonymt, og tage kun 5 min. Vi vil sætte rigtig stor pris på hjælpen:

goo.gl/rs2sXj

På forhånd tak!

Mvh Charlotte

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account