This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tipsmark

hey – jeg har en fin Toyota Landcruiser fra 93′ med alt i udstyr til 2 personer som jeg gerne vil leje ud til par over 25 år.

Så hvis du mangler en fin 4×4 i Australien med ALT nødvendigt gear til outback’en så sig til – den er formodentlig ledig igen fra december.

Jeg fikser på et tidspunkt nogle billeder osv også men af ting kan nævnes:

800Watt 230volts generator
    kompressor+dæk reparationskit
    køleskab
    12v+230volt i bilen
    dual batteri
    240 liters tank
    2xreservehjul
    ny serviceret
    alt i camping gear, bord, stole, gazebo, bbq, kogegrej osv.
    aircon
    cd+ipod connection
    GPS satelite messenger – tracking+nødopkald+lokation kan sendes til familie, venner til brug med google earth osv.
    CB radio – når du er udenfor mobildæking
    12volts camping shower – nice med et bad når man cruiser rundt midt i ingenting

ja og en masse andet jeg ikke orker at skrive her – men kort sagt ALT du skal bruge til en tur lidt udenfor bygrænsen.

jeg har naturligvis kasko på bilen – derfor de 25 år – men også pga. mænd 25+ som har damen med kører som regel lidt pænere end et par 18årige knægte 🙂

anyway prisen ligger omkring 400 AUD per uge på spanden her – så hvis du/i er interesserede så smid en besked her eller mail da jeg er uden for mobilrækkevidde for det meste.

spørgsmål er naturligvis også velkomne.

hygge 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account