Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200023 bbp-parent-topic-3542692 bbp-reply-position-18 odd topic-author post-3542756 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Tine

Jeg vil også give dig det råd, at lade vær med at sætte din taske på gulvet i lokalbusser, du kan risikere at den bliver skåret op og at dine værdigenstande bliver snuppet. Tag den op i skødet i stedet. Du skal dog ikke bekymre dig for meget, lyt til de lokale og rådene herinde, så skulle der ikke blive de store problemer 🙂

lauridsen_lars@hotmail.com

hola.
        Tusind tak. naar man har rejset som back packer i mange aar og har faaet familie og rejser minder kan man med denne hjemme side rejse hver uge, Jeg har brugt en stor del af mit liv paa at rejse rundt i verden som back packer og en gang back packer altid back packer, igen tusind tak og store hilsener til claus du er en rigtig back packer og vi skal heler ikke vaere enig om alt, nord brasilien er kanon, der ligger et fedt back packer sted nord for Fortaleza som hedder jaricoccada husker ikke helt hvordan du staver det, husk plato del dia naar i rejser i brasilien som nok ikke er saa billige mere, men ville tro at nord brasilen stadigvaek er, salvador er et fedt sted med en masse histore da slaver fra Afrika kom til brasilien, skal ses efter min menigen, proev med flybilletter fra hamburg, hvis i starter oppe fra ligger i ud med hvide sand strande hele vejen til rio,rio er en oplevelse i sig selv, vildt, hostel stone og a beach et godt backer sted i rio, husk naar man rejser i brasilien og bor paa hostel er da altid morgenmad med i prisen og de steder jeg har bodet paa hostel har morgenmaden vaeret for vildt laekker,husk ogsaa at naar i rejser i syd Amerika er der altid et koekken, hvor i kan lave mad, er man nogen stykker kan man gaa paa market koebe ind og lave mad sammen, super hyggeligt, Husk Illa granda som ligger naer rio, hvis i flyver til sao paulo,Den er ogsaa ok claus op af kysten ud til Illa granda vider op til belem med flodbaaden til manaus, vider op igennem venuzuela, rejse langes kysten til catahena taganga, flyv til Ecuador og rejse langs kysten til peru vider til bolivia Argentina og flyve hjem fra Argentina, husk mendoza i argentina, vin masser af vin, fik ikke selv tid, saa husk det, god mad i Argentina, husk ogsaa Argentina er ok billige,eller rejse igennem uruguray og hjem fra rio eller sao, jeg ville starte ud med fortaleza og rejse nord paa,eller ned langs kysten.
        lars , endnu en gang mange tak, ogsaa til dig claus, lars

Mads

Hej igen i to.

jeg står nemlig selv og skal rejse jorden rundt i løbet af de næste 2-3 år, og har derfor brug for al den hjælp jeg kan få.

Er det sådan, at man kan få nogle kontaktinformationer på jer to? (Claus og Lars), så jeg kan henvende mig, når jeg kommer lidt tættere på rejsedatoen?

Venlig hilsen
          Mads

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account