This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej vi er to piger der har lejet en bil i 17 dage til denne tur.. Det virker umiddelbart til det måske er for længe? Hvad mener I?
    Nogle ting I mener vi bare SKAL se på vejen?

Tak 🙂
    Hilsen Maja og Marie

Anonym Thomas

Jeg tror at i vil komme til at ærgre jer over at i har for lidt tid til det hele

Anonym Maja

også hvis det er ekskl. dage i Adelaide og Sydney (jeg skal studere i Sydney)?

Anonym kanteledous@hotmail.com

Hej Maja og Marie.

Det kommer meget an på hvad i gerne vil opnå og hvad i vil se, men i kan sagtens nå at få fede oplevesler på 17 dage hvis i selvfølgelig laver noget hver dag.
    Hvis i ikke skal rejse på et helt skrabet budget, vil jeg anbefalde en tur til Kangaroo Island.. det koster 1600kr for 1 bil og 2 personner med færgen t/R men dyrelivet er helt fantatisk derovre.. vi fortød ikke at tage derovre, men det er selvfølgelig en smagsag.
    Men ellers vil jeg helt klart anbefalde at kører langs great ocean road.. london bridge og de tolv appoteles skal ses og gør stop og se faldfald og de store bregner i skovene.

Anonym Louise

Haha Marianne… Er du også her 😉
    Great Ocean Road kan i klare med 1 overnatning. Vi kørte fra Adelaide til Melbourne på 2 dage mener jeg og vi havde en del foto stop på vejen ved alle de steder man bare skal se og en helikoptertur ved de 12 apostle – HELT FANTASTISK!
    Der er en hyggelig by ikke mange timer fra Melbourne. Her kan man komme ud og svømm med vilde delfiner. KÆMPE oplevelse. Finder lige ud af hvad stedet hedder 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account