Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3693673
     Ole

      Jeg købte en rejse fra Trinidad til København, som indebar tre flyafgange – alle med lavpris-selskaber. Ved første skifte nåede jeg ikke flyet, selvom jeg gjorde alt hvad jeg kunne. Flyet jeg ankom med var forsinket og det efterfølgende fly var blevet rykket frem. KIWI.COM havde vidst det i en måned uden at informere mig om det. Check-in skranken var lukket, og jeg strandede i Toronto sent lørdag aften.

      Jeg ringede til KIWI.COM og bad om hjælp. De krævede at jeg skaffede skriftlig dokumentation for fejlen, inden de ville hjælpe. Jeg forsøgte at skaffe dokumentation, men det var umuligt pga. det sene tidspunkt. Jeg ringede flere gange til KIWI.COM – brugte næsten 100 EURO (pga. roaming takst). Jeg endte med selv at betale ALT: telefon, mad, hotelværelse, ny flybillet næste aften. Derudover måtte jeg betale for en extra feriedag og sov ikke i 2 døgn pga. dette. Min ferie var totalt ødelagt.

      Da jeg kom hjem skrev jeg til KIWI.COM og klagede min nød igen. 38 dage senere fik jeg endelig et uhørt arrogant svar efter at have rykket 10 gange:

      “Vi er virkelig kede af det besvær, du har oplevet på din ferie. Vi vurderer dog, at du har haft god tid til at nå flyet. Vi forstår din frustation og forsikrer dig, at vi bekymrer os for vore kunder. Har du yderligere spørgsmål må du endelig kontakte os 24/7 via chat, email eller telefon”.

      Jeg købte rejsen af KIWI.COM fordi de var billigst. Det endte med at blive en MEGET DYRT beslutning… JEG FRARÅDER ALLE AT KØBE REJSER GENNEM KIWI.COM.

      Fakta:
      – I efteråret 2016 skiftede KIWI.COM navn efter 4 år som SKYPICKERS.
      – Begge firmaer har modtaget et hav af klager fra utilfredse kunder.
      – KIWI.COMS rejser sammensættes af flyrejser fra forskellige lavprisluftfartselskaber, som IKKE koordinerer indbydes.
      – En stor del af klagerne synes at omhandle manglende information ved ændrede afgange.

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account