This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg har hørt at det skulle være indviklet skattesystem i Austalien, i hvert fald når man skal have penge tilbage i skat efter at have arbejdet på working holiday visum. Så indviklet at det kan betale sig at få en agent, til 100 dollars, der sørger for at man få det rette beløb tilbage. Kan det virkelig passe, det lyder helt urimeligt!
    Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anonym Anonym

Hej, jeg troede også det ville være besværligt indtil jeg talte med min tyske ven som også skulle have penge tilbage i skat. Han forklarede at jeg bare skulle gå ind på taxback.com.au og følge instrukserne, og det gjorde både han og jeg og det var faktisk ret nemt hvis man lige giver sig lidt tid til at læse præcis hvad du skal foretage dig. Hos taxback.com.au er de meget hjælpsomme og det går forholdsvis hurtigt med svar derfra på hvor meget du har tilgode og hvordan du vil have pengene udbetalt. Jeg fik ca. 2000,- kr tilbage og min ven fik næsten 10.000,- kr tilbage så det var et hit. Jeg betalte en gebyr på ca 210,- kr for at få dem til at udbetale til min konto hjemme, men hvis du vil have en check sendt fra Sydney kan du nøjes med 110,- kr men så går der et par måneder før du får dem. God fornøjelse!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account