This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa

Jeg er lidt i tvivl om hvad begrebet Airport hotel betyder.

Jeg skal mellemlande i Miami int. airport d. 10. feb. 09 og skal flyve videre derfra til NZ dagen efter… Skal derfor have en overnatning i lufthavnen.

Der er mange hoteller som kalder sig airport hotels. Vores problem er at vi ikke har visum til USA og derfor kan vi jo ikke forlade lufthavnen.

Nogen der kender overnatningsmuligheder uden at man skal “ind” i USA??

Anonym lone traveller

Du får et automatisk 90 dages visum til USA når du ankommer 🙂

Anonym camillabacher

Se på hotellets hjemmeside om de tilbyder shuttle service. Så er de som regel tæt på. Og I slipper for at skulle bikse med taxa etc for en kort distance. Brug fx hotels.com eller andre generelle søgemaskiner.

Anonym apa

Ja det er helt rigtigt at jeg får 90 dages visum, men min kæreste er fra Estland og hun gør ikke… Derfor er jeg nødt til at finde en overnatningsmulighed i lufthavnen 🙂 Derfor mit spørgsmål her 🙂

Anonym Anonym

Airport motels betyder bare at det er tæt på. Har I ikke visum, kan I ikke forlade lufthavnen. Så enten må I få et visum, eller gøre klar til en nat i Miamis lufthavn.

Mit bedste tip er, at finde den største taske du har, som du må tage med som håndbagage. Og så tag en lille sovepose og et liggeunderlag med. Værdigenstande ned i bunden af soveposen mellem benene, og så finde et stille hjørne af lufthavnen at sove i. Evt kan ørepropper og øjenklapper hjælpe.

Jeg prøvede selv at sove på gulvet i Frankfurt lufthavn på min sommerferie, fordi vi ankom fra USA kl. 10 og først skulle flyve videre til Danmark kl. 16. Min mand passede på værdigenstande og så fik jeg sovet. Jeg var frisk til at gå på arbejde dagen efter, så det var perfekt.

Anonym apa

Ja det var også min umiddelbare tanke, men har bare hørt om at nogle hoteller ligger i selve lufthavnen og man altså ikke behøver forlade den for at bo der..

Derfor håbede jeg der var nogen herinde der havde erfaringer med det 🙂

Anonym mbeltoft

http://miahotel.miami-airport.com/MIA-Hotel-about-us.html

Det her hotel ligger inde i terminalen så det burde i kunne bruge selv uden visum.
    Jeg andt det ved at slå op på miami lufthavns hjemmeside.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account