This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Schick

Da jeg står og skal alene til Australien, overvejer jeg at købe en startpakke gennem Kilroy, som går ud på man får hjælp til forskellige praktiske ting, som fx bankkonto og skattepapirer og derudover møder andre rejsende.
    Er der nogle som har erfaring med denne pakke.
    Eller er det nemt nok at møde andre og er det praktiske nemt at ordne selv og er den derfor total udnødvendig?
    Håber nogen kan hjælpe mig….

Anonym @nd

hey schick
    hvis dit engelsk kundskab er godt kan jeg ikke se det store problem i at orden alt det papir arbejde selv… men der er helt klart nemt at lade f.eks kilroy lave det!! og det er utroligt nemt at møde alle mulige rare backpackere… har selv lige været dernede alene… men endte med at rejse med en dansker i 3.5 mdr og andre fra tyskland sverige holland i 1,5 som man møder på hostels og arrangede ture (f.eks ayres rock tur) så er det ellers bare med at nyde det fuldt ud… god tur (det kan ik blive andet)

Anonym Maia

Hej du
    Jeg har vaeret paa working holiday i Oz foer, og koebte en startpakke gennem Kilroy. Da jeg kom herned fandt jeg ud af, at det var absolut unoedvendigt. Du kan faa en bank konto med det samme, bare ved at medbringe dit pas og koerekort til den naermeste bank, tax file number faar du ved at medbringe dit pas til det naermeste skattekontor
    Hvis du starter med at bo paa hostel hernede, moeder du helt sikkert masser af andre rejsende i samme situation som dig.
    Ang. job kan du kigge i TNT, gumtree.com.au, opslag paa vandrerhjem og diverse job agencies

Anonym Morten Bredal, morten48@sol.dk

Hey du.

Den startpakke er et udmærket tilbud fra Kilroy. Men de penge bør du overveje at bruge på noget andet. De ting startpakken indeholder er noget, der vil tage dig omkring 5 min at ordne. Hvis du starter ud i Sydney vil jeg anbefale dig at tage til det hostel, der hedder “Glebe Village”. Deres nummer står på på phoneboarded i Sydneys lufthavnen. Det er der mange skandinaviske backapackere, der kan hjælpe dig med de først tips til dit eventyr Down Under… Det er samtidig det hostel man får overnatninger på gennem Kilroy. Efter et par dage på Glebe kan du jo altid til Bondi…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account