This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sille-riis

hej 🙂
    jeg overvejer at tage til Australien alene (da min rejsebuddy har meldt fra), men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an..

skal man bestille sin rejse gennem et selskab? hvis ja: hvilke?

hvor møder man andre der rejser alene(altså dernede)?

Er det bedst at tage busserne rundt eller skal man leje en bil alene?

jeg ville blive rigtig glad for noget hjælp… bare skriv ´til min Mail: sille156@hotmail.com, eller her inde..

PS. jeg søger selvfølgelig en rejsebuddy hvis der er nogen der vil med i starten af 2010.. 🙂 skriv endelig..

Anonym JacobHL

Vi/jeg har anvendt rejsebureauet Jysk Rejsebureauet, hvilket har været en stor hjælp for os. De har både arrangeret billeje og flybilletter. Vi har selv tjekket priserne og kunne vi kunne ikke selv finde det billigere og så har det kun kostet os 250 kr. at anvende dem.

Bus og bil er nok mere en smagssag! Alt er jo nemmere med bil..
    Desuden koster det en del flere penge, des yngre du er, at leje bil, men hvis du er 21 eller derover så er der normal pris 🙂

Jeg ved ikke så meget om selve måden at transportere sig selv dernede, da jeg rejser derned for først gang her i slutningen af dette år !

Anonym Melin

Du kan sagtens rejse alene!

Bil eller bus kommer an på hvordan du selv foretrækker det og hvor lang tid du skal være der.

Købte selv en bil da jeg var der og solgte den før afrejse. Fungerede fint og jeg havde folk med oppe at køre stort set hele vejen. Jeg var der i 2003 i 3 mdr.

Anonym Andreamarietahaaning

Jeg var også dernede alene og synes det var en fed tur, du kan møde masser af mennesker hvis du er åben 🙂
    jeg tog en masse ture med selskaber dernede, det lidt billigere at gøre det når du kommer derned.
    Bestil din billet herhjemme fra og nogle dage på hostel dernede til du kommer, resten er meget lige til og nemt og masser af steder du kan gå ind og booke ture.
    go tur!

comeawaywithme

Jeg vil også sige at du sagtens kan rejse alene i Australien. Det er et meget nemt land at møde andre rejsende i. Især på hostels og i busser og ture til feks Whitsundays og Fraser.

Når du kommer dertil kan du jo se om du møder nogle på dit hostel, som er ingeresserede i at dele en bil ellers kan du jo tage busser, hvis du gerne vil møde mange menesker.

Flybillet og måske de første overnatninger kan du feks booke gennem Jysk rejsebureau, Kilroy eller Sta Travel.

Anonym kascha

Jeg er tager på Working Holiday i Australien fra november til maj. Det er dog første gang, jeg skal til Australien. Jeg har købt billige flybilletter via momondo.com samt norwegian.dk.

Først London-Sydney t/r gennem momondo (priserne ligger fra 4200,- og opefter, afhængigt af dato og samlet rejsetid) og derefter en billet fra Kbh. til London gennem Norwegian.

Anonym Christina

Jeg skal til australien i midt februar 2010. Rejser også alene. Overvejer dog at tage afsted gennem et bureau men kun for at have en base som start. Min plan er at kombinere rundrejse med frivilligt/lønnet arbejde. Ville være rart med en rejsemakker:-)
    Jeg er 28 og har tidligere været afsted et halvt år i Brasilien, så er ikke helt fremmed med at rejse.
    Men skriv en mail, hvis er interesseret, csbrazil@hotmail.com.

Hilsen
    Christina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account